Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling of betaling? Neem dan contact op via info@geluck.nl. Houd er wel rekening mee dat Geluck een klein webshopje is (een eenvrouwszaak om precies te zijn) en dat het wat langer kan duren voordat je antwoord krijgt dan dat je wellicht gewend bent van een grote keten. Desalniettemin helpen we je graag!

Heb je een vraag over je bestelling of betaling? Neem dan contact op via info@geluck.nl. Houd er wel rekening mee dat Geluck een klein webshopje is (een eenvrouwszaak om precies te zijn) en dat het wat langer kan duren voordat je antwoord krijgt dan dat je wellicht gewend bent van een grote keten. Desalniettemin helpen we je graag!

Waar wil je meer over weten?

Waar wil je meer over weten?

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje in de rechterbovenhoek van je scherm. Tip: als je de bestelling plaatst met een account gaat dit de volgende keer nog sneller. Zonder account kun ook gewoon bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Hoe kan ik een bestelling annuleren? 

Je kunt je bestelling annuleren via je account, als deze nog niet is verzonden. 
 

Hoe kan ik mijn adres of andere gegevens wijzigen?

Als je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons op.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje in de rechterbovenhoek van je scherm. Tip: als je de bestelling plaatst met een account gaat dit de volgende keer nog sneller. Zonder account kun ook gewoon bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Hoe kan ik een bestelling annuleren? 

Je kunt je bestelling annuleren via je account, als deze nog niet is verzonden. 
 

Hoe kan ik mijn adres of andere gegevens wijzigen?

Als je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons op.

Betalen

Welke betalingsopties zijn er?

Je kunt betalen via iDeal.

Wat als mijn betaling is mislukt?

Als er iets mis is gegaan met je betaling, neem dan contact met ons op. 

Welke betalingsopties zijn er?

Je kunt betalen via iDeal.

Wat als mijn betaling is mislukt?

Als er iets mis is gegaan met je betaling, neem dan contact met ons op. 

Levertijd & verzending

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Als alle producten van de bestelling op voorraad zijn en voor 12.00 uur zijn besteld, wordt het binnen twee dagen geleverd. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Je kunt je bestelling laten bezorgen waar je maar wilt. Vul het gewenste adres in tijdens het bestelproces. 
 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden bezorgd via PostNL. Losse kaartjes worden verzonden in een envelop met postzegel. De meeste bestellingen worden via brievenbuspakketje bezorgd, als dat past! We verpakken het met veel liefde en aandacht.
 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van wat je besteld en worden berekend voordat je je bestelling afrond.

Ik heb de verkeerde producten ontvangen, wat nu?

Maak een foto van je pakketje en neem contact met ons op via info@geluck.nl.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Als alle producten van de bestelling op voorraad zijn en voor 12.00 uur zijn besteld, wordt het binnen twee dagen geleverd. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Je kunt je bestelling laten bezorgen waar je maar wilt. Vul het gewenste adres in tijdens het bestelproces. 
 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden bezorgd via PostNL. Losse kaartjes worden verzonden in een envelop met postzegel. De meeste bestellingen worden via brievenbuspakketje bezorgd, als dat past! We verpakken het met veel liefde en aandacht.
 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van wat je besteld en worden berekend voordat je je bestelling afrond.

Ik heb de verkeerde producten ontvangen, wat nu?

Maak een foto van je pakketje en neem contact met ons op via info@geluck.nl.